Κάφκα, η γραφή της καθαίρεσης;
Έτος Ι, 1, 2/2018
Kείμενα-κλειδιά για τη φιλοσοφία της μουσικής
Απομίμηση, νόημα, μορφή
Robert Muller et Florence Fabre
Kείμενα-κλειδιά για τη φιλοσοφία της αρχιτεκτονικής
Μορφές, λειτουργίες και σημασίες
Mickaël Labbé
Σχολείο για τη ζωή
Nikolaj-Frederik-Severin Grundtvig
Le Télémaque (Πανεπιστημιακές Εκδόσεις της Caen)
Φιλοσοφία-Εκπαίδευση-Κοινωνία
Nο 52/2018
"Εβραϊκός Διαφωτισμός και εκπαίδευση"
Το αποδιοπομπαίο θύμα στην υπερμοντερνικότητα
Περιοδικό Έρευνες & Εκπαιδεύσεις
N°20 Οκτώβριος 2018
Επιστημονικά υπεύθυνοι: Alix Garnier & Marie – Louise Martinez
Στην Κοινότητα Έρευνας με την Ann Margaret Sharp
Φιλοσοφία, Παιδική ηλικία και Εκπαίδευση
επιμ.: Maughn Rollins Gregory, Megan Jane Laverty
Έκδοση Περιοδικού Spirale n°62: "Πρακτικές στη φιλοσοφία και την ηθική και πολιτική αγωγή στο δημοτικό σχολείο: ποιες οι διαρθρώσεις (Βέλγιο, Γαλλία, Κεμπέκ, Ελβετία);" [προσκλήσεις για άρθρα]
"Πρακτικές στη φιλοσοφία και την ηθική και πολιτική αγωγή στο δημοτικό σχολείο: ποιες οι διαρθρώσεις (Βέλγιο, Γαλλία, Κεμπέκ, Ελβετία);"
[προσκλήσεις για άρθρα]
Τί σημαίνει προβληματοποιώ;
Michel Fabre
Το Διεθνές Εγχειρίδιο Φιλοσοφίας για Παιδιά του Routledge
επιμ. Maughn Rollins Gregory, Joanna Haynes, Karin Murris
Ο διάλογος στην εκπαιδευτική πράξη και η σχέση φροντίδας. Δίνοντας φωνή στη ζωή
Jean Bédard, Jean-François Dupeyron, Aline Giroux, Serigne Touba Mbacké Gueye, Paul Inchauspé, Xavier Inchauspé, Didier Moreau, Stéphanie Péraud-Puigségur, Jacques Quintin
Το νόημα του προβλήματος - (Η) προβληματοποίηση στο σχολείο;
Παιδική ηλικία & Φιλοσοφία
v. 12, n. 24 (2016)
Τα παιδιά και οι καλλιτέχνες μαζί
Ανασύνθεση της παιδικής ηλικίας, επανίδρυση της πολιτικής για την παιδική ηλικία
Alain Kerlan & André D. Robert
Η ιδέα της αξίας στην εκπαίδευση - Νόημα, χρήσεις, συνάφεια
Michel Fabre, Brigitte Frelat-Kahn, Αndré Pachod
Nο 49/2016
Φάκελος: "Η Διάχυτη Εκπαίδευση"
Καπιταλισμός και σχιζοφρένεια: 1. Ο Αντι-Οιδίπους
Gilles Deleuze & Félix Guattari
The Use of Bodies
Giorgio Agamben
Nο 48/2016
Φάκελος: "Απόσταση & Διαμεσολαβήσεις"
πρδκ. Les Cahiers du CERFEE (Centre de Recherche en Éducation de Nantes)
Η φροντίδα/care στην εκπαίδευση: ποιες αναδιαμορφώσεις;
Pierre Usclat , Renaud Hétier, Roger Monjo (coord.)
Νο 40/2016
Numéro 47 – 2015
Les Éros de la musique
Gilles Boudinet
Penser la formation
Naufrage d'un prophète Heidegger aujourd'hui PUF 2015
François Rastier
Éducation et humanisme. Lecture de John Dewey
L'enfant, la littérature et la philosophie
Edwige Chirouter
Τétralogiques
L'érotisme des problèmes. Apprendre à philosopher au risque du désir
Sébastien Charbonnier
La philosophie au coeur de l’éducation. Autour de Matthew Lipman
Marie-Pierre Grosjean
Les valeurs éducatives au risque du néo-libéralisme
Michel Fabre & Christiane Gohier
Anthropologie de l'exclusion ou l'exil de la condition humaine
Adalberto Dias de Carvalho