«Το να κάνω μάθημα υπήρξε ένα μείζον κομμάτι της ζωής μου, στο οποίο είχα εμπλακεί με πάθος. [...] είναι σαν μια έρευνα εργαστηρίου: δίνεις μαθήματα σε σχέση με αυτά που ερευνάς, όχι σε σχέση με αυτά που γνωρίζεις. Θέλει πολλή προπαρασκευαστική εργασία για να φτάσεις σε λίγα λεπτά έμπνευσης […] Στη φιλοσοφία απορρίπταμε την αρχή της "προοδευτικής οικοδόμησης της γνώσης": […] o καθένας έπαιρνε αυτό από το οποίο είχε ανάγκη ή το οποίο επιθυμούσε, αυτό το οποίο είχε να το κάνει κάτι, έστω κ μακριά από το γνωστικό του πεδίο».
Gilles Deleuze, «Για τη φιλοσοφία», στο: Διαπραγματεύσεις, 1972-1990, Paris: éd. De Minuit, 1990.